Światła do jazdy dziennej obowiązkowe od 2011

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gelox
    Drive
    • 2008
    • 53

    #26
    Ale słyszałem, że pomimo montowania świateł dziennych i teoretycznej możliwości ich używania razem z postojowymi (co by tył się palił) i tak i tak jest to u nas zabronione...

    Komentarz

    • rrysio
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 493

      #27
      Zamieszczone przez shado
      Ziomal, nie wiem na ile mi ustawili %, ale ja widzę różnicę dopiero w nocy jak dojadę do ściany w garażu i przełączę między "dziennymi", a mijania.
      U mnie sterownik elektryki fabrycznie zakodowany jest w ten sposób, że światła dzienne świecą z mocą 92% w stosunku do 'normalnych' świateł mijania. Podejrzewam, że taka jest wartość domyślna producenta.
      Oczywiście można to zmieniać

      Komentarz

      • Klauzero
        Rider
        • 2008
        • 575

        #28
        Zamieszczone przez haragon
        Ustawienie świateł mijania tak by świeciły słabiej w pozycji "0" - światła dzienne, jest raczej mało prawdopodobna ;-)
        To jest bardziej niż prawdopodobne, a nawet sprawdzone na moim aucie.
        Uff to dobrze
        Czy w O2 FL jako światło dzienne będą "robić" te lampy w zderzaku, a nie główne?
        Tak, mają dodatkową żarówkę. Przed liftem też jest możliwe takie ustawienie - tryb amerykański, czyli halogeny (w zderzaku) o obniżonej mocy - ustawione VAGiem.
        Zamieszczone przez rrysio
        światła dzienne świecą z mocą 92% w stosunku do 'normalnych' świateł mijania.
        U mnie było standardowo 93%, chociaż mogło mi się przewidzieć, aktualnie za radą Kapuhy jest 90% - ponoć poniżej tej wartości halogenki nie mogą odparować i spada trwałość żarówek... Pogromcy mitów powinni to sprawdzić
        Mądry Polak po ©kodzie...

        Komentarz

        Pracuję...